Sunday, May 15, 2011

Bloed, Zweet en Tranen

               Astazi, TARANII au pierdut in fata lui Ajax...cu 1-3; ar fi fost frumos sa fie invers, mai ales ca golul de onoare al TARANILOR, a fost de fapt un autogol al celor de la Ajax; nu pentru mine as fi vrut sa fie altfel,ci pentru mosoteii mei dragi de la caminul de batrani;
                Doamnele au venit extrem de aranjate, Domnii la fel. Cum intrau, salutau, si apoi spuneau ca le arata TARANII celor de la Ajax... Nu au vrut prea multi cafea, doar ceai, ceea ce a fost putin neobisnuit; dar cred ca emotiile si-au spus cuvantul; erau plini de speranta, desi stiau cine e Ajax, si ca se joaca in Amsterdam Arena, ceea ce iti face pielea de gaina, numai pronuntand numele stadionului...au fost extrem de tristi mereu, insa continuau sa se incurajeze unul pe altul; ca niciodata, in timpul jocului cu nasturii, au socotit atat de bine toti...ca o incercare de a nu mai baga in seama fetele triste ale miilor de oameni adunati in Oude Markt...l-au bodoganit pana si pe primar, care a dat un anunt ca cei care inca vor sa mai ajunga in centrul orasului nostru de provincie, sa faca stanga imprejur si sa se opreasca prin alte parti; Prima Doamna, la final, a spus doar atat: "Pentru asta, ma incapatanez sa mai traiesc inca un an macar, chiar daca este al 100-lea!"; a Doua Doamna, cam in ton cu Prima Doamna - " Sunt doar 97...inca 2-3 ani,  mai rezist si eu"; pentru ei as fi vrut, si pentru toti ceilalti, din sala de recreatie, care la 17.45, au plecat pe rand, fara prea multe cuvinte spuse unii altora, ei care la aceeasi ora mai cereau inca o cafea sau un ceai, doar pentru a mai fi impreuna, si a mai schimba o vorba; insa...a fost totusi frumos, pentru ca si o infrangere la un meci de fotbal, a dat puterea de a trai, unor oameni, care de multe ori nici nu ma stiu cati ani au exact...pentru asta, m-am bucurat si eu intr-un final, cand am mai invatat ceva; iar Ajax, ramane Ajax, si daca pierd, si daca sunt invingatori si campioni, iar eu, o SEMI_TARANCA, le spun GEFELICITEERD AJAX!

Ajax pakt 30ste titel en derde ster 



Si pentru ca mi-am adus aminte de ceva frumos de anul trecut..."Sange, Sudoare si Lacrimi"


6 comments:

  1. Ti-am mai spus, Ajax e Ajax.

    ReplyDelete
  2. Da, mi-ai mai spus...si probabil ca ai sa mai imi spui :P

    ReplyDelete
  3. Poate ca Ajax e Ajax , dar asta nu inseamna neaparat ca nu poate pierde un meci in fata unei alte echipe [n-am nicio idee daca se intelege ce vreau eu sa spun...]

    ReplyDelete
  4. Si Ajax poate pierde in fata oricarei echipe, dar sa nu uitam ca Ajax este una dintre cele mai bune echipe de fotbal.

    ReplyDelete
  5. Exact , chiar daca e una din cele mai bune,asta nu inseamna ca nu poate pierde in fata oricarei alte echipe:P . Pana la urma,si cele mai bune pot avea esecuri.

    ReplyDelete
  6. Tata si fiica...:d:P imi sunteti atat de dragi amandoi cand "discutati aprins"!

    ReplyDelete