Wednesday, May 4, 2011

Mesterul Blocului

Un amic, acum ceva timp,  a spus cateva vorbe...adevarate? Eu ce as mai putea spune; cititi voi si banuiesc, fara surprindere, ca ii ve-ti da lui dreptate;

el: banuiesc ca ai si toate prostiile in geanta, stiu ca sunt extrem de utile
eu: si pentru orice situatie
el: nu stii niciodata cand ti se rupe un nasture si trebuie cusut, sau se dezlipeste tocul de la pantof si trebuie lipit; dar daca se intampla sa aveti nevoie de ceva, nu aveti in geanta, garantat
eu: la voi e atat de simplu
el: noua si asa ni se par cam multe (portofelul, ochelarii de soare, telefonul si tigarile, cheile), dar nu putem renunta la ele
eu: ba da, le puneti in gentile noastre
el: si noi de obicei nu prea avem nevoie, le mai punem si la voi, in gentutele care-s cat sacul de mari
el: cate kg are gentuta ta?
el: asa o medie
eu: pai cred ca vreo 5
el: doar atat
el: mai ai loc sa pui si o roata de bicicleta...
el: nu stii niciodata ...
eu :imi da seama cat de aiurea sunt, atunci cand schimb gentile
eu: cand le schimb...parca nu mai termin de pus dintr-una in alta
el: pai normal
el: plus ca descoperi niste obiecte de care nu iti mai aduceai aminte
el: foarte inutile
eu: plus ca atunci cand cauti ceva, tot nu gasesti, trebuie sa le scoti pe toate
eu: si de obicei ce cauti este la fundul gentii
el: voi doar aveti impresia ca va trebuie tot ce aveti in genti, dar daca intr-adevar aveti nevoie de geva, acel ceva nu se afla in geanta
eu: chiar ma gandeam sa imi fac o lista, ca poate imi revin daca le vad asa puse pe hartie
eu: si mai renunt
el: poate
el: renunti la unele si pui altele
el: lista ta banuiesc ca o sa arate ca un mic roman
el:stii cine mai este ca voi
eu: cine
EL: MESTERUL BLOCULUI...ALA ARE IN PERMANENTA O GEANTA DE SCULE SI DE FIECARE DATA CAND FACE O LUCRARE, II LIPSESTE CEVA SI SE DUCE PANA ACASA SA ADUCA ACEL CEVA; SA MOR IO DACA ESTE VREO DIFERENTA INTRE VOI SI MESTERUL BLOCULUI!






6 comments:

  1. =))) superrrb...mai misto nici ca se putea...dar goshhh, ce faci cu toate alea?:))

    ReplyDelete
  2. Si eu care credeam ca am multe in geanta :)) E bine ca totusi ai pixurile intro alta cutiuta, eu am tare multe si sunt imprastiate prin toata geanta si bineinteles ca nu gasesc niciodata cand am nevoie :D

    ReplyDelete
  3. Mesterele mele dragi si scumpe.

    ReplyDelete
  4. Pai ce fac cu toate?utile in diverse situatii:))care vin sau nu, de cele mai multe ori, nu;
    Nu le am imprastiate, asta da; sunt puse in diverse, fiecare stiut si niciodata schimbat in alt "recipient", ca sa nu existe deruta; oricum...oricat as incerca eu sa ma scuz, are dreptate EL:d

    ReplyDelete
  5. Eu nu am chiar atatea in geanta ....

    ReplyDelete
  6. Mai bine, Efigia...mult mai bine :d

    ReplyDelete