Sunday, April 17, 2011

Cand Zeus m-a lasat sa il iubesc...

Atunci cand l-am cunoscut pe Zeus, chiar a tinut sa isi respecte blazonul de sugubat, si a vrut sa para fioros; nu este, cred, orice ar face, oricat de inspaimantator ar vrea sa para; stie el ca femeile cad la picioarele lui, si daca tuna si fulgera, si daca le spune cat de mult le iubeste; atunci, si mie mi-a spus ca ma iubeste, si ca dovada, doar s-a prefacut ca ii este foame si ca el este cel atotputernic, lasandu-mi pana la urma soarele; stiu ca a vrut sa ma sperie,chiar am fost putin, dar doar cat sa il fac pe el sa recunoasca totusi ca poate si iubi; si zambetul lui cald, nu caldura venita tocmai de la prada lui, mi-a fost dat mie; si ce m-a fascinat? spuneam mai devreme - sugubatul din el; nu a vrut sa para galant, cuceritor; m-a cucerit dintr-o data, doar prin faptul ca fost el; iar el este Zeus, cel pe care il iubesc...




2 comments:

  1. Klaire...cat de frumos...nici nu am cuvinte sa iti spun cat este de frumos...

    ReplyDelete
  2. }{}{}{}{}{ (care inseamna pupici, cred :D)

    ReplyDelete