Monday, April 25, 2011

Mi-a fost dor sa ma plimb prin balci

Pare totul fals, acum, tarziu, peste ani; dar chiar si asa, te face sa te simti apartinand inca acelei lumi, plina de fantezie si culoare...sa spun ca am tras cu...tulumba?am tras, si am castigat 10 fise din foarte multele posibile...m-am uitat la copiii care tipau, la cei care mancau vata de zahar - nu pe bat neaparat, ci din galetusa din plastic sau cornet din folie de celofan...ce vremuri traim...m-am uitat la lanturi, dorindu-mi sa mai simt si eu cum este sa te balangani...m-am uitat la ceva numit Booster, in care nu mi-as fi dorit sa fiu, atat de repede, dupa atatia ani departe de balci, dar in care, acum, cand scriu, imi pare rau ca nu am avut curaj sa ma urc; curaj pe care si un copil il are...oare am uitat sa mai fiu copil, sau am uitat cat de frumos si simplu era totul? habar nu am...mai stiu doar ca la urmatorul balci, am sa inchid ochii, si indiferent de consecinte, ma voi sui in Booster-ul meu!










2 comments:

  1. Micuta mea nu ar mai pleca de acolo....

    ReplyDelete
  2. Nici eu nu as mai fi plecat...ramai zgaindu-te pur si simplu fara voie, si e tare bine, pentru ca iti aduci aminte de multe trairi frumoase;

    ReplyDelete