Wednesday, July 6, 2011

Doar Haarlem...

...este orasul in care as sta...motivul, nu il stiu prea bine; are ceva din Old Amst, dar mai cald; imi aminteste de Sinaia, de la primul pas facut pe portile garii; pietrele parca iti spun povesti demult petrecute, intre zidurile curtilor interioare; si ma intrebam...cate jardiniere cu flori au atarnat la geamurile unei singure case, de-a lungul sutelor de ani...nimeni nu poate spune...insa citesti la orice pas tot ce s-a intamplat, si vezi totul clar daca iti deschizi inima; te ajuta pana si aerul sa simti orasul, sa il simti aproape de tine...

Ziduri































Moara Adriaan













Curtea Pisicilor














Am aruncat Ancora...











Drumuri de ape




















Etcetera
























ApaVerdeViata














































4 comments:

  1. M-au fascinat întotdeauna clădirile Beneluxului. Cu mulți ani în urmă le vedeam la tv la „Drumuri europene” și speram să le pot atinge vreodată. Erau atât de „altfel”, atât de misterioase. Acum le pot vedea când vreau, dar misterul a rămas. Stând în umbra zidurilor încerc să ascult ce au de povestit. Și ele povestesc despre oameni care s-au luptat cu natura, despre mari pictori care au locuit în mansardele lor, despre aventurieri care au trecut prin fața lor în drum spre corăbiile cu care au străbătut oceanele. Vocile lor se mai aud pe străzile înguste. Și dacă mă concentrez tare îl aud uneori și pe Tijl Uilenpiegel râzând ironic de după un colț.

    ReplyDelete
  2. Cam asa eram si eu...ei doi mergeau in fata, iar eu, pierduta in lumea mea;de multe ori, gaseam cate o straduta, pe care nu vedeai nici o urma de timp prezent, nici macar o bicicleta; si atunci chiar ma simteam departe, parca vedeam ce fac dincolo de ferestre si ziduri; as fi vrut sa raman acolo; multe curti interioare aveau la intrare cate o fresca cu diverse momente...si desi lumea era cea moderna, eu ii vedeam pe toti ca pe fresca respectiva...cred ca nu e vremea noastra aici, acum...

    ReplyDelete
  3. Hhhhhhhhhhhsssss

    Prea insorit (**)

    ReplyDelete
  4. A fost o exceptie, insoreala...ca doar stii si tu ca Holandia este tara in care vezi soarele doar 30 de zile pe an (vorba vine, dar pe aproape).

    ReplyDelete