Thursday, July 14, 2011

Night Air

L-am descoperit, sub forma unui mp3, cum altfel, in aerul noptii...pura coincidenta? deloc; ma face sa vreau sa danzez, sa uit, dupa cum spune chiar el, de prea simplele car crush colours, care te fac legat de material...mind control? cu siguranta...daca m-a facut sa imi imaginez o sedinta foto alb negru, plina doar de umbrele noptii, asa cum ulterior aveam sa vad in clipul lui oficial; oricum as suci-o, mind control functioneaza, dar de data asta nu imi pare rau deloc...habar nu aveam cine este...si cum noaptea te face mai intelept, parca nimeresti butoanele mai cu scop...am ajuns la el pe site: www.jamiewoon.com; in fata ochilor, umbland brambura,  am vazut scris mare  Hudson Mohawke...pai si cum altfel sa nu te atinga Jamie, cand tot ce H.M. atinge, se propaga ca undele...ca aerul noptilor pline de liniste.

No comments:

Post a Comment